.

.

środa, 7 września 2011

Domowy kruszer wg Aleex





W czasie wakacji byliśmy z Dariem w centrum handlowym. Kiedy przechodziliśmy obok znanej restauracji z kurczakami, zwróciłam uwagę na reklamowaną nowość. Krusher kusił z wielkiego plakatu, wabił różnymi smakami tak bardzo, że postanowiliśmy go spróbować. Kupiliśmy. Wybrałam smak pina colady, który bardzo lubię. I co? I nic! Po jednym łyku moje schorowane gardło wysiadło! Krusher był pyszny, ale ilość lodu dodanego do niego była szokująca. Dario wypił swoją porcję, ale ja nie miałam na to odwagi.
Po powrocie do domu wymyśliłam swoją wersję krushera. Jest znakomita, nie tylko na upalne dni, no i dowolnie możemy regulować ilość lodu. Dla mnie super! Polecam.


Składniki:


• 1 ananas
• 1 puszka mleczka kokosowego
• 1 cukier waniliowy
• wiórki kokosowe 10 dag
• lód

Sposób przygotowania:

1. Ananasa obrać ze skóry, odkroić pióropusz.



2. Owoc przekroić na pół, wyciąć twardy rdzeń, pokroić na kawałki.



3. Cząstki owocu zmiksować na jednolitą masę. Dodać cukier waniliowy i, ewentualnie, biały do smaku. Przełożyć do naczynia.





4. Do blendera wlać mleko kokosowe, zmiksować, dolać do ananasa.



5. Masę wymieszać, wsypać wiórki kokosowe. Masę krótko schłodzić.



6. Do wysokiej szklanki włożyć kostki lodu (lód można wcześniej zmiksować), wlać kruszer o smaku pina colady. Podawać od razu.



Smacznego.

11 komentarzy:

  1. uwielbiam crushersy. pina colada był pierwszym, którego jadłam. cudownie móc zrobić domową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. można pokusić się jeszcze i dorzucenie pokruszonych ciasteczek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno lepszy taki domowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu - można dodać ciasteczka, ale nie zostawiaj wtedy kruszera, tylko podaj go od razu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak zrobić samemu.
    Już się zastanawiam czy będą w sklepie ananasy jak pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda bardzo zachęcająco, również w opcji na imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bym wypiła łyczek takie to pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie można kupić to mleczko kokosowe prosze o odp. czy dostane je w tesco badz kaufland? albo biedronce prosze o pomoc.
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. W tych dwóch pierwszych powinno być. Jest też dostępne w realu, w Mark Polu, Piotrze i Pawle i wielu innych. Jest dostępne w puszkach lub w kartonikach. W Biedronce nie ma. Pozdrawiam, Aleex.

    OdpowiedzUsuń
  10. piłam to cudo u koleżanki. Niebo w gębie!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń