.

.

czwartek, 3 stycznia 2013

Rozstrzygnięcie III konkursu urodzinowego



Moi Drodzy – witam w Nowym Roku. Wracam po świąteczno – noworocznej przerwie z nowymi pomysłami. Wprawdzie rok 2013 zaczął się dla mnie bardzo pracowicie, ale na pewno znajdę w nim czas na nowe kulinarne doświadczenia.
Dzisiaj mój blog obchodzi III urodziny. Wiele się w ciągu tych trzech lat wydarzyło. Wiele się nauczyłam. Mam nadzieję, że sporo Wam także pokazałam. Oczywiście zapraszam na więcej.
Tradycją stało się, że każdego roku 27. grudnia ogłaszam konkurs urodzinowy bloga. W tym roku także mieliście okazję, by wziąć w nim udział.


Uwaga! Uwaga! Uwaga! Nadszedł czas na rozstrzygnięcie tegorocznego konkursu urodzinowego.
Wasze zadanie składało się z kilku elementów. Prosiłam o polubienie mojej strony na fb i obserwowanie mojego bloga, a także o podanie przepisu i przysłanie zdjęcia tortu.
Wszystkie warunki konkursu spełniło 8 osób.

Domowe Jury w składzie następującym:

Naczelny kucharz – Ja
Pierwszy tester – Dario
Degustator – Młody

po długich dyskusjach ogłasza swój werdykt.

I NAGRODA


za Lekki tort truskawkowy z pistacjami




wędruje do Mariki

II NAGRODA


za tort owocowy z galaretkami


trafi do Doroty

III NAGRODA


za tort piętrowy


wpada w ręce Kasi

Dziewczynom serdecznie gratuluję. Proszę o maile z adresami do wysyłki.
Wszystkim dziękuję za wzięcie udziału w konkursie. Wasze torty były wspaniałe.

Proszę jeszcze o radę. Niedługo ruszają wybory BLOGA ROKU 2012. Czy powinnam zgłosić swój blog? Jakie jest Wasze zdanie?

Pozdrawiam, Aleex.

15 komentarzy:

  1. Piękne torty:) Gratulacje! A czy mogłabyś podać przepisy na te torty?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę. Dziewczyny nie upoważniły mnie do tego :) Jeśli się zgodzą, to niedługo wykorzystam przepisy i przedstawię je na blogu. Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
  2. oczywiście!!! dla mnie to blog nr 1 więc będę głosowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że zgłoś Swój blog..pozdrawiam w Nowym Roku..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że zgłosić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo że zaistniałam na Twoim blogu, bardzo sie cieszę że jednak mój tort komuś "smakuje"- nawet wirualnie;-) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ciepło, a na blog napewno będę głosować !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie musisz zgłosić Swój blog,jestem tu codziennie,ogromne morze inspiracji, a Piernik staropolski robiłam pierwszy raz wyszedł rewelacyjnie jutro skończymy ostatni kawałek :) szkoda..
    Dla mnie to blog numer jeden.
    Napisała Kasia ta co pytała o jakość kenwooda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo serdecznie dziękuję!!!!!!!!! Ale się cieszę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ba że powinnaś zgłosić. A jak tyo zrobisz to podaj adres i będziemy klikać na Ciebie;) agniesia6891

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzechem byłoby gdybyś nie zgłosiła :)
    Pozdrawiam,R.G.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam za wsparcie - no to zgłaszam :))) Pozdrawiam, Aleex

    OdpowiedzUsuń
  11. Naturalnie Alex :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście zgłos bloga -dla mnie to blog nr 1 .Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie to blog nr 1 .Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście taki blog trzeba zgłosić.Dziękuję za prostotę i normalność podawanych tu propozycji. Korzystam często z przepisów i zawsze odnoszę sukces przy rodzinnym stole, a piernik dpjrzewajacy zrobił furorę. Był gwiazdą światecznego stołu. Pozdrawiam i zapewniam o swoim głosie w plebiscycie na najlepszy blog.Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń