.

.

sobota, 3 stycznia 2015

Wyniki V konkursu urodzinowego bloga Aleex



Pięć lat to ogrom czasu. Dziś zastanawiałam się nad tym, co było i, przyznaję, były to bardzo refleksyjne rozważania. Lata te minęły szybko, ale bez przesady. Wiele się wydarzyło, wiele przeżyłam, wiele także doświadczyłam. W moim życiu pojawiły się nowe obowiązki, ale także nowe umiejętności. Sprostałam wielu wyzwaniom, z niektórymi sobie nie poradziłam. Stawałam do wielu zmagań – z części potyczek wyszłam zwycięsko, w innych musiałam uznać swoją porażkę. Bardzo ważna była praca, choć przez te lata zmienił się nieco jej charakter. Najważniejsza zawsze była i jest moja rodzina, choć nasze wspólne życie to pasmo kompromisów. Wciąż mam nowe pomysły i odwagę, by je realizować. Wciąż mi się chce – nawet gdy muszę walczyć z wiatrakami i ludzką nieżyczliwością. Wciąż staję do kolejnych zmagań. Ot, życie.
Niezmienna pozostała moja kuchnia. Nie zawsze mogę jej poświęcić tyle czasu, ile bym chciała. Zawsze jednak lubię w niej być, przyjmuję w niej najbliższych, gotuję, piekę, smażę, przygotowuję nowe dania dla nas i naszych znajomych. Chwile przy kuchennym stole z filiżanką kawy, płomieniem świecy, cichą muzyką i zapachem pieczonego ciasta, spędzone na rozmowie z przyjaciółką są bezcenne. I tak pozostanie. A więc, Moi Drodzy, zapraszam Was na kolejne pyszne spotkania w mojej kuchni.

A teraz…

Uwaga! Uwaga! Nadszedł czas na rozstrzygnięcie konkursu urodzinowego bloga.
Bardzo dziękuję Wam za wzięcie w nim udziału. Jestem wdzięczna, że podjęliście trud uczestniczenia w tej rywalizacji. Wszystkie zgłoszone przez Was przepisy są naprawdę bardzo smaczne i godne uwagi. Wybrać musiałam jednak tylko 3. Po domowych konsultacjach z Głównym Testerem (Dario), Testerami – Członkami (Młodym i Gwiazdeczką) oraz po wypróbowaniu w mojej kuchni jednego przepisu, Naczelny Kucharz (ja) ogłasza ostateczne wyniki:


1 miejsceAnia Anika za przepis na SERNIK STRACIATELLA Z MUSEM BRZOSKWINIOWYM



2 miejsceAnia za przepis na SERNIK Z KOKOSOWĄ NUTĄ, MALINAMI I MALINOWYM GANACHE



3 miejsceAneta za przepis na ZRAZY Z PŁATKÓW OWSIANYCH



Wyróżnienie (bez nagrody) – agpela za przepis na CHLEB NA ZAKWASIE (przepis bardzo ciekawy, ale zabrakło w nim sposobu zrobienia początkowego zakwasu, więc trudny do przygotowania dla innych).

Zwycięzcom serdecznie gratuluję.

Proszę o przesłanie danych do wysyłki nagrody na maila.

A wszystkich zapraszam już jutro na następne pyszne przepisy.

Aleex.

źródło przepisu: internet

12 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcom! I poproszę o przepis na zrazy z płatków owsianych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. amri - przepis na zrazy (i wszystkie pozostałe) jest w komentarzu do posta z dnia 27 grudnia, w którym ogłoszony został konkurs :) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
  2. Witam :-) :-) :-) caly dzien czekalam na ogloszenie wynikow , ale nie spodziewalam sie 1 - go miejsca ! Jestem taka szczesliwa..dziekuje :-) Ania Anika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco gratuluję i czekam na maila z danymi do przesyłki. Sernik jest wyśmienity! Przygotowałam go dziś w mojej kuchni, aby mieć pewność, że dobrze wybraliśmy. Już go prawie nie ma. I miejsce jest w pełni zasłużone :) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
  3. Allle się cieszę , to mój pierwszy udział w konkursie kulinarnym :)
    Mam nadzieję, że zrazy jeszcze komuś przypadną do ... smaku ... :)
    Bardzo dziękuję i pozdrawiam, Aneta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneto - gratuluję :) Na pewno je wypróbuję, bo moja rodzina jest zachwycona tym przepisem, a więc wkrótce będą na naszym stole :) Czekam na dane do wysyłki nagrody :) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
  4. dziękuję za wyróżnienie :-) i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom :-)
    miłego wieczoru
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - gratuluję, ale jeśli chciałabyś podzielić się wiedzą dotyczącą początkowego zakwasu, chętnie wypróbuję Twój przepis. Jest baaardzo ciekawy :) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
    2. to ta Ania od sernika, przepraszam, nie doprecyzowałam :-)

      Usuń
    3. Rozumiem :))))) Aniu "od sernika" jeszcze raz gratuluję :) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
  5. Gratuluję Zwyciężczyniom :) Przepisy i ja wypróbuję, chociaż pewnie w pierwszej kolejności te zraziki z płatków owsianych zagoszczą w mojej kuchni.
    Za dostrzeżenie i wyróżnienie mojego przepisu na chleb bardzo dziękuję Autorce bloga :) Faktycznie, przepis jest adresowany do osób, które zakwas otrzymają gotowy :)
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za ciekawy i inspirujący konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. agpelo - a może zechcesz podzielić się informacją, jak przygotować zakwas od początku? Sądzę, że wówczas wiele osób mogłoby z niego skorzystać, ja także chętnie bym skorzystała :) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń