.

.

wtorek, 12 stycznia 2016

Wyniki VI konkursu urodzinowego bloga


Zrobiło się późno, a Wy na pewno czekacie z niecierpliwością na wyniki konkursu urodzinowego. Już, już je podaję. Ale najpierw statystyka. Na konkurs wpłynęło trzynaście zgłoszeń. W tym roku były one bardzo różnorodne: od tradycyjnych dań świątecznych po słodkie wypieki i desery. Wybór był naprawdę trudny. Powołałam domowe jury w składzie: Dario, Młody, Gwiazdeczka i ja, aby werdykt był jak najbardziej obiektywny. Staraliśmy się trzymać wytyczonych kryteriów – czytaliśmy Wasze opisy potraw świątecznych, zwracaliśmy uwagę na oryginalność dań. I wreszcie, po długich dyskusjach, zdecydowaliśmy. Oto nasze typy:

I miejsce - Zupa grzybowa wg Iwony B.

II miejsce – Pasztet świąteczny wg Ann Ma Rie

III miejsce – Cynamonowe ślimaczki wg Marleny T.


Zwycięzcom serdecznie gratuluję i czekam na adresy, abym mogła wysłać nagrody książkowe. Wszystkim uczestnikom dziękuję za nadesłane zgłoszenia. A jutro zapraszam na zupę grzybową wg zwycięskiej receptury Iwony B.

Aleex.


Zródło zdjęcia: Internet

6 komentarzy:

  1. jaka miła wiadomość na dobranoc ;-) dziękuję za wyrożnienie w konkursie. Dane do wysyłki nagrody przesłałam na maila.
    Gratuluję pozostałym zwyciężczyniom. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, cieszę ☺ się.
    Zapraszam wszystkich do wypróbowania mojego przepisu z regionu Miechowa (małopolskie) pozdrawiam serdecznie
    Iwona B

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Wygranym! Czekam na te przepisy , chętnie też je wypróbuję :)
    pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy już jest opublikowany. Zapraszam, Aleex :)

      Usuń
  4. Dzień dobry Aleex,
    dotarła do mnie nagroda niespodzianka - dwie piękne książki :-) baaardzo się cieszę, żadnej nie mam! Na pewno będzie to miła lektura do poduszki (uwielbiam przeglądać książki kulinarne przed snem) i źródło pomysłów na spędzanie zimowych wieczorów w kuchennym zaciszu (ooo tak, gdy się w kuchni pichci coś pysznego, a po domu roznosi się smakowity zapach to żadna zimowa zawierucha nie jest straszna). Baaardzo dziękuję i pozdrawiam. Ann Ma Rie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nagroda jest trafiona :) Jeszcze raz gratuluję i dziękuję za wzięcie udziału w konkursie. Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń